torsdag 22 oktober 2009

Lååång bildag

Att resa med ett litet barn i bil låångt är ingen höjdare precis... Har precis kommit hem efter en heldag i bilen. Det som brukar ta, tjaa säg 7 timmar tog idag 10 timmar. Och det känns kan jag lova!

Dagen började perfekt med en stunds ensamsovande (alltid lika uppskattat nuförtiden), en god frukost med gott sällskap och perfekt bilväder att börja åka i (mulet och inte allt för varmt... har ingen AC i bilen nämligen... hmm, måste fixas innan sommaren kommer igen...).
Ner till Uppsala gick det hur bra som helst, självklart - det var ju jag som körde! Hihi! Sen mot the big city Stockholm, där de just idag var tvungna att ha eskorter mellan Arlanda-City-Mässan. BLÄÄÄ! Bilkö, tråkigt och ingen rolig utsikt på nästan två timmar! Minst! Nähää, nästa gång vi åker där ska det kollas noga innan att inga eskorter ska pågå - då åker vi definitivt en annan väg.

Skönt att vara hemma nu i alla fall, nu kastar jag mig strax en go säng. Se upp, här kommer jag!! *bonk*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar