onsdag 28 oktober 2009

Snart jul!

Åhh, snart är det jul! Så härligt!! Denna jul firas här nere och blir en riktig storfamiljsjul, spännande spännande! Ska bli roligt o se om sonen blir mycket rädd för tomten. Hmm, han är ju van att se en skogstomte här hemma, så han kanske inte blir så rädd. HAHA!

En del julklappar inhandlade, inga julkort än så länge. Känns liiite väl tidigt för det. Men snart måste jag skriva upp en lista över vilka som jag ska skicka kort till. Är så barnsligt förtjust i att få julkort att jag inbillar mig att alla andra tycker det är roligt också. ;-)

"Dop"present hittad och beställd till lilla söta systersonen som har namngivelsefest snart. Igår kom jag också på att systeryster fyller år snart, inhandlning av present till henne måste också göras. Köp o köp o köp... =D *funderar funderar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar