torsdag 12 november 2009

Förkylt o förnekelse

Höstens första förskylning har smygit sig på oss i familjen. Sonen snorig o kinkig men oftast glad och studsig. =) Är superglad för att han inte har feber!

Själv börjar halsont, snorighet och lite febervärk komma. Men det ska jag hålla undan, åtminstone förneka, tills efter helgen. Ska ju på en utflyttningsfest hos världens mest vackraste tjej! *längtar*

Eftersom jag inte festat på mer än ett år, inte druckit mer än en cider eller ett glas vin på en kväll sammanlagt så lär det ju bli en billig kväll för min del. Två cider o jag är totalt utslagen. HAHA! Äsch, får ta en massa go vanlig dricka emellanåt bara, så ska det väl fixa sig. ;-)

Idag väntar lite matshopping, alltid lika hmmm kul? lite shopping a la apotek och kanske en o annan julklapp. Får se om fantasin kan följa med in till stan eller inte. Bon chance säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar