onsdag 24 februari 2010

Egentligen och "ska bara"

Ikväll är en sån där "Egentligen eller 'ska bara' " kväll... Egentligen skulle jag ställa mig o koka lite nappar o flaskor så sonen får rena fina att äta ur, men näää. Lite bättre rengöring av de gamla får duga.

Känner mig inte riktigt på hugget för att göra något av värde faktiskt, men ändå är jag tvungen - en maskin tvätt är igång och pannan är startad så vi inte fryser ihjäl inatt. Börjar bli kallt igen, nästan -10 nu.

Vilken fluminlägg det här bli, jaja... Strunt samma, bryr mig inte så väldans hårt om jag ska vara ärlig. Nu ska jag bara kolla några grejer till på datorn, sen tar jag natter!! (ÅÅÅHH, nej!! Nu kom jag på tvätten, man ska inte vara duktig ibland alltså!! Måste ju vara uppe minst en timme till o ta hand om det eländet!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar