tisdag 9 februari 2010

Utmaning!

REGLER:
  • Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
  • Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
  • Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de blivit tagna och att det ska läsa ens egen blogg för mer information.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

  1. Varje gång jag är hemma hos någon får jag en väldigt stark lust att kolla i deras skafferi, vet inte varför har alltid känt så. Men det är väldigt, väldigt sällan jag är och öppnar nån annans skafferi, lovar jag snokar inte runt utan lov.
  2. Är beroende av cerat, kan absolut inte sova om jag inte smörjt in läpparna med cerat. Och inte vilket som helst, nepp, det ska vara den man kan köpa på apoteket - den där vita med blå text.. Har glömt bort vad den heter, typiskt! ;-)
  3. Tycker att det luktar gott på bensinmackar, när jag är och tankar så brukar jag alltid ta mig par extra sniff.
  4. Kan inte se glas, har många gånger vrickat fingrar och fått blåmärken i pannan för att jag dunkat rakt in i skyltfönster. Nu "hör" jag hur det låter - kan inte se glas - Nää, vem kan det, det är väl meningen att man ska se IGENOM glas. Absolut, men en vanlig vettig människa kanske fattar att man inte kan gå IGENOM en glasdörr... Hmm.
  5. Slänger aldrig, och då menar jag aldrig, bort blommor om de inte är absolut helt sten döda! Så där så det knasar och smulas sönder så fort man går förbi. Plastblommor är därför mina bästa vänner i fönstren.
  6. Kan för mitt liv inte backa rakt med bilen, den som säger att det är lätt och det bara är att öva lite hårdare kan dra nått gammalt över sig. Pyttsan att det är lätt!

Jag utmanar:

- Emelie
- Liisa
- Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar