tisdag 30 mars 2010

Allt på en gång tror jag..

Hur ska man beskriva denna dag då?? Gott o blandat tror jag passar bäst.

Dagen började bra med lite sovmorgon (känns ju som det för klockan visar lite mer, annars är det "samma tider" som vanligt.. ;-) ) men fortsatte med en grinig lite pojk som fått hosta och e supersnorig. Men pigg!! Vilket är ett stort plus!

Tänkte att eftersom han är pigg så vågar jag mig iväg till biblioteket för att låna Arnbok nr 2, på hemsidan stod det att den fanns inne så allt var frid o fröjd - tills jag kom dit. Boken hade försvunnit!!! Va sjuttsingen!? Bara att vända hem. Besviken.

Sen gick sonen o jag på långpromenad i det fina vädret, jätteskönt! Han fick sova ordentligt, jag fick ordentliga vårkänslor och njöt av solen som bara den. Såg en ödla, flera fjärilar och massa fina små bäckar. (är barnsligt förtjust i vatten, speciellt rinnande vatten sådär så man riktigt här på långa vägar hur det porlar)

Nu... Mannen kommer inte hem förens sent, pojken är halvgrinig och väldigt hostig. Ser fram emot morgondagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar