fredag 12 mars 2010

Ettårsfotografering

Ojojoj, det är redan dags för ettårsfotograferingen! Hjälp! Våran lilla plutt är snart ett helt år!!! Det är sjukt så fort tiden har gått och ändå känns det som om jag aldrig gjort annan än varit hemma med honom. Jag säger då det - alla heder åt hemmaföräldrar som inte förlorar förståndet!! ;-) Äsch, skämtosido det är ju faktiskt inte en dans på rosor jämt och hemmaföräldrar är sjukt bra enligt mig!

Men idag är det som sagt dags för ettårsfotograferingen, vi tar korten hos Tille. Känner inte till honom sen innan, men det säger inte så mycket då jag verkligen har noll koll på vilka som fotograferar inne i staden. Det blir också lillkillens första proffsiga bilder, vi tog aldrig några på BB (som jag egentligen ville) för han föddes i början av påskhelgen och vi skulle varit tvungna att stanna till nästa vardag vilken var alldeles för många dagar bort. Okej, vi hade kunnat åka dit igen men det var vi för lata för. Det vi enda vi gjorde de närmaste dagarna var ju att sniffa på sonen, sova, amma och byta blöja.

Återkommer om bilderna blev bra eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar