torsdag 18 mars 2010

Jag är beroende...

... av en himla massa onödiga grejer har jag upptäckt nu på morgonen. Detta är min stora upptäckt:

Familjlivsajten är helt klart beroendeframkallande liksom Facebook och Blogger.

Kan inte slita mig från alla de trevliga (och otrevliga) diskussionsforumen på Familjeliv.se. Det är skrämmande vilka puckon det finns där, och så klart smarta personer som mig dårå.

" Ska jag köpa en krockad bilbarnstol - det satt ingen i stolen när den blev krockad.."

Öhh! VA!? Köper man en krockad bildbarnstol? NÄÄ! Varför?? Man går ju inte o köper en cykelhjälm som blivit krockad liksom, dumskalle!!

Människor man aldrig träffar är roligt att hålla lite koll på genom Facebook, de som kom på denna sajt är genier! Mer beroendeframkallande community finns väl inte?? Hehe!

Och så sist men absolut inte minst... Blogger, min nu älskade och hatade lilla blogg.. Ojojoj, vad man öppnar upp sig som aldrig förr. Offentliga dagböcker, att det inte uppfanns tidigare - det är och förblir ett mysterium i mina ögon.



Jaha.. Annars då? Jo, har nu blivit vuxen o dricker stadigt kaffe varje morgon. Men snart så tänker jag ändra på det och bli en liten ungrackare igen - så snart jag bara kan!! Sen ska man väl lägga till mitt läppsyl i listan över beroende, vad skulle jag göra om jag inte hade läppsyl? Jo, det kan jag säga dig - jag skulle få förmultade läppar som ingen skulle vilja gå i närheten av, det är vad jag skulle få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar