torsdag 4 mars 2010

Min drömkärlek..!?

Svängde förbi MTV med TVn imorse (okej, det är fortfarande morgon men för en som är uppe tidigt är det nästan lunch nu..) och där har de ibland (typ alltid!!!) nått "roligt" man kan skicka sms in till dem så man för veta om kärleken håller, vad ens barn ska heta osv.

Idag var det "Vad heter din drömkärlek?". Det är väldigt sällan mitt namn kommer upp på sånt där, jag skyller/tackar på att vi Angelicaor är smarta och inte går på sånt, så ofta iaf. Hehe! Men idag dök mitt namn upp och tydigen heter min drömkärlek EDVIN. Känner inte en enda Edvin, eller jo det gör jag, jag känner till en Edvin och han är typ 7 år gammal så jag hoppas verkligen inte att det är min drömkärlek - tror inte det skulle uppskattas av någon, inte ens mig.... Haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar