söndag 9 maj 2010

Kanske dags för en liten uppdatering??

Känns som att det var länge sen jag skrev om vad som hände i min/vår vardag... Så här kommer en liten uppdatering. Sen sist har jag/vi...

... varit nära att börja jobba igen, men det ser ut som att det sket sig i startgropen. Får reda på hur det blir till veckan, förhoppningsvis. (upptäckte hur sugen mannen min var på att gå hemma med sonen, så nu funderas det för fullt på om jag ska söka jobb helhjärtat alt. vänta på besked om utbildningen jag sökt)

... kommit ifatt med sömnen, lite, tror jag. För nu känner man sig utvilad igen efter två timmars sammanhängande sömn. Länge sen man kände sig så här pigg. ;-)

... bestämt oss för att lämna sonen hemma när vi åker på bröllop i sommar, både skönt o tråkigt och av exakt samma anledningar. Konstigt? Tjaaa, ni som känner mig o varit i samma sits förstår nog. Hehe! (har fortfarande inte hittat nån klänning men nu har jag iaf en backupklänning)

... sonen har blivit uteberoende. Får han inte komma ut minst en gång om dagen blir han helt tokig. Brås nog på sin pappas sida. ;-D Men mig gör det inget, är gärna ute - bara det är fint väder förstås!

... har efter att ha tittat på "Arga snickaren" allvarligt funderat på att ta in massor av offerter för både målning av huset och toabyggande. MEN har också allvarligt funderat efter att ha sett "Fuskbyggarna" på att bygga o måla allt helt själv. Ja, alltså inte jag-personligen-helt-själv utan typ mannen-min-helt-själv...

Jaa, det var väl allt jag kom på nu. Händer inte så mycket stora grejer just nu bara små som flyter in i vardagen o de "glöms" ju fort bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar