onsdag 2 juni 2010

Ser tillbaka på dagen..

...och får bra vibbar. ;-) Kanonfint väder, sommarvärme också (me like) bra människor runt omkring, underbar famlj - kan fortsätta ett tag till men här sätter jag punkt.
Visst har dagen innehållit (som vanligt) gnäll, gråt o tandagnissel med överlag har det varit en bra dag.

Tror min son har blivit lite bortskämd av sin pappa, för hua vad gnälligt det blev när han upptäckte att pappa inte var hemma. Jaja, den perioden visste jag ju skulle komma, men en lite förvarning hade inte skadat! ;-)

Nu tänker jag synda, köpte en klassikerlåda från GB häromdagen och nu är den öppnad. Och lär inte innehålla så många glassar länge till. Mums, vad gott det är!! Satt idag i solen med min tidning och en glass i högsta hugg - solen sken o värmde så skönt. Det är att ladda batterierna det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar