tisdag 21 september 2010

Dammat av träningsskivor

Efter söndagens pilates fick jag ju lite energi till att damma av mina gamla träningsskivor. Hittade bara en, inte den jag tänkte på, men den här dög bra den med kan jag lova. Carmen Electras träningspass är verkligen inte att förkasta! Uj uj uj, vilken träningsvärk jag har i ena skinkan och framsidan av båda låren. Härligt, underbart och efterlängtat!!

Om det blir ett pass ikväll med, tar ju faktiskt inte så lång tid - 40 minuter, vet jag inte än. Eller om jag ska hia mig tills imorgon. Skulle verkligen behöva träna varje dag, hela tiden, intenstivt tills jag kommit in i rytm igen. Haha, igen... Har ju inte varit i rytm på flera ÅR juh!  Nä, skärpning på mig - ikväll ska jag minsann också ligga på marken o kräla o få "ont" i arslet, lår o mage igen. Me like, me like big time.

Hmm, för lite extra motivation kanske man skulle passa på o damma av vågen med o se om man får några resultat där också?? Törs man det, tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar