måndag 27 september 2010

Imorgon fyller denna lilla tös 24 för tredje gången!

Hipp hipp HURRA till mig!!

Igår fick jag en för tidig födelsedagspresent av mina systrar o vilken klockren present det var!! Antingen känner de mig väldigt väl eller så är jag väldigt tjatig. Jag tycker vi kör på första förslaget. Hehe!

Detta fick jag:

 

plus en kub till med gröna blommor på (hittade ingen bild jag kunde "låna").

Det som är så roligt med denna present är att jag bara timmar innan jag fick öppna mina paket hade sagt att "En sån där pump från Cult tycker jag är sååååå himla fin!" Och lagt ner min själ på att förklara hur bokstäverna på flaska buktade o sånt. Haha! Tajming, snacka om tajming!

Tack mina fina systrar för denna superfina present, de pryder nu min lilla bardisk och diskmedelspumpen är redan invigd!!

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!
    Snygg tvålpump, jag har en lika dan ;)

    SvaraRadera
  2. Tack!! =)

    Visst är dom läckra! Har spanat in den hur länge som helst, och tydligen tjatat om den också eftersom jag fick den. =)

    har du tvål- eller diskmedelspumpen?

    SvaraRadera