fredag 3 september 2010

pepp pepp 2.0

Blev ingen motion igår, blev alldeles för förskräckt över priserna på engångsträningarna. Måste blivit snål på gamla dar. Men 100 kr/träningstillfälle betalar jag inte! Så det så! Och lusten av att ut o springa fanns inte heller, hade inte väntat mig det heller - är som sagt väldigt mörkrädd o rädd för djuren i skogen. Väldigt passande att bo mitt i skogen med bara ett gatlyse, eller hur!?

Imorgon blir det någon sorts motion iaf, då är det babysim. Och jag lovar, det är jobbigare för oss vuxna än vad det ser ut. Koncentrationen, det varma vattnet - man svettas som en gris - och passandes (läs springandet) i omklädningsrummet, japp det är motion i babysimmet. Hehe!

Istället för motion igår blev det hämtpizza - bra ersättning om du frågar mig. Gott var det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar