måndag 6 september 2010

Vabb, vuxenpoäng?

Idag har jag vabbat för första och definitivt inte sista gången. Kändes väldigt mysko, konstigt att behöva gå hem från jobbet utan att själv vara dålig.

Imorgon blir det att vabba igen, två timmar - lika som idag. Hoppas det inte blir lika stressigt bara som det var idag. Uscha, tycker inte om att lämna halvgjort arbete! Inte min stil precis, inte på jobbet alltså. Hemma kan jag lämna grejer lite halvdant. Hehe...

Sonen har fått en släng av dagisbaciller - feber, hosta och snorig. Fast feber har han inte haft idag, däremot har hostan blivit värre. Så eftermiddagen spenderades ute i hopp om att frisk luft skulle göra susen. Det gjorde det då, nu håller jag tummarna så de vitnar för att den friska luften också gör att natten blir bättre än gårdagen. För fy f*n vilken natt!!! Ungefär 2,5 timmes sömn blev det för min del och mindre för sonen o mannen. Mannen var ett vrak när han åkte till jobbet, ville inget säga men det syntes. Inatt är det därför jag som SKA gå upp om det behövs. Han måste få sova han också!!

Men nu ska jag inte kasta sten här, natten kanske flyter på skapligt. *hoppas hoppas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar