onsdag 20 oktober 2010

Mot friskare tider, det kräver jag!!

Efter nästan tre veckors (jo, faktiskt tre veckor idag på pricken) förkylning kräver jag nu att det ska gå mot det friskare hållet! Har det inte varit totalt igenkorkat i näsan har jag hostat mig blå. Har jag inte hostat mig blå har jag haft så ont i halsen att allt, och då menar jag allt, har smakat brända popcorn. Har det inte smakat brända popcorn har jag haft feber. Och har det inte varit feber så har jag haft ont i bihålorna. Nu får det vara nog!!

Idag är första dagen som jag inte vaknade upp o kände det som att jag ville sova bort ett decenium av förkylningar. Snälla, låt det här vara den första av många fler sånna dagar!

Imorgon kan jag ju till o med åka o jobba, saknar jobbet faktiskt. Hur roligt det än är att gå hemma (när man är frisk alltså) så behöver man (iaf jag) den sociala kontakten.

Den vuxna sociala kontakten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar