söndag 24 oktober 2010

Ska den här förkylningen ALDRIG gå över??

Vaknade imorse strax innan 04, hörde sen sonen gnälla lite så jag gick o la mig hos honom. (Nu äntligen går han med på det och kan då somna om istället för att vakna en gång var 30 min!) Då kände jag det, igen... Huvudvärken... Varför, varför kan det inte gå över??? Det verkade som att det gjorde det i några dagar. Vad var det då?? Lugnet före stormen??

Nu försöker jag kurera mig med diverse grejer, så håll för fabian tummarna för att det ska börja verka snart!!!

Och ingen pilates blir det den här veckan heller, vilket inte gör under för humöret precis. Speciellt inte när man vräkte i sig både ostbågar o godis igår. *suck*

Gör upp planer om att gå i ide tills förkylningen går över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar