torsdag 24 februari 2011

Kuddproblem, värdsliga problem, i-landproblem?

Jag har ett problem, ett stort problem i min lilla värld. Fluffet håller på att försvinna! För mig är det här illa, väldigt illa!

Har vaknat varje morgon denna vecka med en sjuhelvetes huvudvärk och allt på grund av min dumma kudde. Jag kräver nämligen en fluffig, mjuk kudde hela natten. Allt annat ger mig en sån otrolig huvudvärk. Mysko? Joo, men det är ju mig vi talar om inte sant?

Måste få tag i en kudde som håller sig fluffig länge. Dunkuddar går bort direkt. Det finns inte en enda grej du kan säga som får mig att ens överväga en dunkudde. Så det så! Men om någon annan har ett tips så hojta till! Mer än gärna, skrik ut det bara!

Idag har huvudvärken inte heller gått över när jag rör på mig. Uscha, var tvungen att ta en tablett för en stund sen för att den ska gå över. Och gör det inte det tänker jag lägga pöjken tidigt i kväll o gömma mig själv under mitt eget täcke. (Och kasta kudden åt fanderns.)

2 kommentarer:

  1. Jag har också alltid velat ha mjuka, fluffiga kuddar. Sen provade jag en gång IKEAs ergonomiska kuddar, du vet såna där som är typ hårda men mjuka om man trycker på dem. Och formade efter nacken och huvudet. Hur skönt som helst! Hade ingen huvudvärk alls under tiden jag hade en sån kudde. Sen kräktes Erik på den så jag var tvungen att slänga den... Och huvudvärken är tillbaka! Ska nog komma ihåg att köpa en ny denna månaden!

    SvaraRadera
  2. Är det en sån där kudde som är vågig? Är den hög också? Gillar när de är lite högre så man liksom sjunker in i kudden. =)

    SvaraRadera