söndag 27 mars 2011

Bloggtips, så får du fler läsare. Skriv om sex och leggings på män, helst samtidigt.

Sökte lite på nätet efter tips om hur man skulle få fler läsare, för det är ju roligt när man märker att det stiger på statistiken undan för undan. Jo, ett av tipsen alltså. Man skulle kolla vilka sökord som användes mest för att komma åt bloggen.

Om jag ska följa detta råd ska jag skriva om (sökningarna senaste veckan):
  1. knullar (6)
  2. kvinnor knullar (2)
  3. barfota (1)
  4. +leggings +män (1)
Jag undrar lite smått om detta är vad ni vill läsa om, sex och leggings på män? Sex okej men vad fasen ska jag skriva om ämnet leggings på män? Och eftersom jag är liiite blyg för att blotta mig om sex (hewwwguuu, mina föräldrar kanske läser!) så känns det som att jag skippar det också. I alla fall på detaljnivå.

Desutom undrar jag lite smått om när jag skrivit om män och leggings i samma inlägg, fasen vilken koll man har...

Så, vad vill ni höra/läsa om? Ställ lite frågot vettja och jag svara på allt jag kan!!!

2 kommentarer:

  1. Ok, låt oss se här nu då...

    Knullar/kvinnor knullar + barfota + leggings&män. Ehmm... vad sägs om;

    "Hur många kvinnor knullar sina män när hon varit iförd enbart leggings och cowboyhatt samtidigt som mannen stått barfota i kattlådan?"

    eller

    "Lystring män! Senaste undersökningarna tyder på att procentsatsen att få se KVINNOR SOM KNULLAR ökar om du är beredd att klä dig i leggings! Om du dessutom är barfota vid tillfället ökar procenten ytterligare"


    Vad tror du, får du upp läsarsiffrorna med någon av de rubrikerna?

    SvaraRadera
  2. Hehe, ska definitivt spåna efter passande inlägg till de rubrikerna. HAHAHA!

    SvaraRadera