onsdag 27 april 2011

Är man en "Nisse" så är man. Punkt slut!

Kommer ni ihåg de där reklamfilmerna med pyramiderna, Robert Gustavsson och "Nisse"? Jag är en sån Nisse.

Och just nu, klockan 20:nånting, fick jag reda på att jag har ett uppdrag imorgon. Snacka om tvära kast! Egentligen hade jag några privata möten inbokade imorgon, men de får snällt flytta på sig, för här tackar man inte nej till jobb heller! Inte när man är varslad och vet att detta uppdrag (precis som vilket som helst) kan ge mig jobbet tillbaka.

Jag har sån tur som har sånna föräldrar som jag har också, nu är det såklart för sent att ringa till dagis att ändra morgondagens tider och då ställer min pappa upp och tar sonen istället.

Jag har världens bästa pappa!!

Nu ska denna Nisse gå och packa inför morgondagen. Håll tummarna för mig imorgon så ska jag berätta om hur dagen gick sen!

3 kommentarer:

  1. Nähää du, för det har JAG! Pilutta din pappa - min är bättre!

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Du är knäpp ju. ;)

    SvaraRadera
  3. Heja dig! Hur gick det då??

    SvaraRadera