tisdag 12 april 2011

Trevlig tisdag med Gevalia-besök!

Sonen är lämnad på dagis, efter denna intensiva helg tror jag att han tycker det är skönt att återgå till sina vanliga rutiner. Är det något jag har lärt mig i helgen så är det att jag har en väldigt rutinfast son. Och att det tär på hela familjen när vi ruckar på dem.

I alla fall, sonen är på dagis. Jag sitter, som ni märker, framför datorn med en stor kopp te (förbannade hals) och tänkte blogga i kapp lite. Bra va!? Men jag tar en sak i taget så ni får ge er till tåls ändå. Grymt? I know and I love it!

Just nu väntar jag också på lite både väntat o oväntat besök. Väntat för att jag vet att de ska komma och oväntat för att det bestämdes nu på morgonen. I klass med ett Gevalia-besök kan man säga, nästan.

Och de får ta att det ser ut som kriget här hemma med leksaker, ballonger och annat skräp. Eller så får de städa, jag tänker inte klaga om de tar fram moppen o dammsugaren. Hehe!

I eftermiddag blir det ännu mer besök, kära goa vänner hela dagen lång. Kan det bli bättre en gråmulen tisdag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar