fredag 22 april 2011

Varför knullar man?

Jag har ju som vana att kolla in statistiken för bloggen med jämna mellanrum. Det är kul att se om vissa inlägg är populärare än andra eller ungeför vart allt folk kommer ifrån. För visst, jag har ju en jäkligt stor ström på folk - not.

Men roligast av allt är att se vad folk söker sig in på. Via google och andra sökprogram/sidor/funktioner. Efter mitt första inlägg om sex har liknande sökord ökat nått så otroligt. En naturlig förklaring är ju att nu fanns de orden på min blogg.

Det jag däremot inte hade räknat med var att den "sortens" folkström skulle fortsätta. Nu är det fler sökningar på knulla, sex och män än något annat. Se bara här, det här är ett urplock på den senaste veckans sökord.

Och det definitivt roligaste sökordet är ju Varför knullar man?. Ja... varför gör man det? Fortplantning är en teori, en annan är behovet eller trycket från samhället. Onej, jag vet! För att slippa gå iväg o träna. Varför spendera pengar på ett gymkort, jag menar när man kan sexa till det hemma istället?
Fy fan vad jag är smart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar