onsdag 11 maj 2011

Jaha, dags att erkänna.

Jag måste erkänna en grej som ligger mig ganska tungt om hjärtat. Fast jag tror faktiskt att ni redan märkt det.

Jag måste ta en paus från bloggen, det händer så otroligt mycket i mitt liv just nu att jag faktiskt inte orkar skriva. Både fysiskt och pykiskt.

Nej nej! Jag är inte sjuk eller nått sånt. Det är bara att de här väldigt långa dagarna och de fullspäckade helgerna gör att jag inte får den tid jag behöver för att printa ner mina tankar. Som igår, då var jag inte hemma förens vid läggdags på kvällen. Och jag hade då fått se min son en halvtimme den dagen.
Enda gången jag kanske kan skriva är nu på morgonen, för detta skriver jag halv 6 på morgonen. Men, ärligt. Jag måste ju äta frukost också!

Jag kommer väl inte kunna hålla mig borta särskillt länge ändå, eller så dimper det ner en å annat inlägg. Men inte som förut. Och det har ni ju säkert redan märkt, det är bara först nu jag känner mig mogen för att erkänna det.

Så jag tackar för mig ett tag, tar några djupa andetag och satsar på en ny omgång inom förhoppningsvis en snar framtid. Tack!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du börjar skriva snart igen. Gillar din blogg vännen! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Emelie! Det värmer otroligt att höra. Jag önskar också att jag börjar skiva snart igen. Man får lite skrivabstinens efter ett tag, även om tiden inte räcker till just nu.

    Kram!

    SvaraRadera