söndag 12 juni 2011

Ett myggbett och det ser ut som att jag åkt på stryk och fått en heffabula.

Tänkte göra mig lite mer allmänbildad än för fem minuter sen och läsa DN.se medan skrutten vaknar till lite långsamt. Och vad får jag se??


Fan. Toppen, och jag som verkligen älskar myggor... Ett myggbett och det ser ut som att jag åkt på stryk och fått en heffabula. Typiskt.

Fast å andra sidan stod det ju faktiskt och i artikeln att man var tvungen att välja på getingar eller myggor. Och rädd som jag är för getingar väljer jag nog ändå myggor. Hur otäcka myggbetten än ser ut. Getingstick gör faktiskt ondare och inte vill jag gå runt o vara rädd 24/7 heller!

Pest eller kolera - jajamen, där satte Lars-Åke Janzon huvudet på spiken!

2 kommentarer:

  1. Roligt att höra ifrån dig igen! Hoppas att myggbettet lägger sig snart!

    Jag trodde du inte skulle jobba nu på ett tag, men antagligen har du fått något nytt??

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag trodde inte heller att jag skulle jobba på ett tag. Uppdraget som från början var tre veckor är jag lite "fast" på.

    Men snart bär det av mot nya äventyr. Ska tillbaka till den gamla arbetsplatsen i sommar och sen blir det en lugn höst.

    Det är verkligen skönt att känna att man har en uns energi mer nu är för några veckor sedan. Trodde jag skulle gå in i väggen ett tag. Usch!

    Kram!!

    SvaraRadera