söndag 3 juli 2011

Kanske våldgästa någon som faktiskt har kaffepulver hemma?

Grått och trist ute. Fuktigt av allt regn* inne. I dag är en sån där dag då jag inte vill göra ett dugg. Inte ett enda vettigt skit har jag lust med. (fast det har redan spruckit då jag kokat gele** och plockat i och ur diskmaskinen redan - fan.)

Nån bra film kanske man skulle ta och slänga in? Eller ska man göra liiite halvnytta innan; kolla vad som måste handlas och även slänga i ett antal onyttiga saker i korgen?

Mannen tog med sig sonen på ett litet äventyr, får se vad de kommer hem med... Kan bli vad som helst. Speciellt med det där leendet jag fick när de stack. Oupps liksom!




*Nää, det regnar inte inne! Vad trodde du egentligen? Att jag har på en vattenspridare inomhus så jag slipper vattna blommorna? Lägga ut lite sand i hörnorna och kalla hemmet för en tropisk miljö? Det är för kvavt för att ha dörren och fönstrena stängda, och med den välkomna luften följer fukten. Så det så!

**Jag säger ju att jag typ är 60 år i vuxenpoäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar