måndag 4 juli 2011

På väg mot första delen i mina nya äventyr...

...just nu är jag på väg till mitt nya sommarjobb. (Jovisst, jag skrev inlägget i förväg. Jag är verkligen på väg just nu.)

Jajamen, jag - en pudding från -84 - har ett sommarjobb. And I like it! Jag är nämligen tillbaka hos mina grabbar och tjejer på den tidigare arbetsplatsen. Och nu behöver jag jaga pendla strax över 10 mil per dag! Bara hälften! WOW!

Visst var det sorgligt att lämna uppdraget i Kalmar och min arbetsgivare över huvudtaget (nu är jag ju "arbetslös") men det andra väger liksom upp. Jag får mer tid hemma, kommer säkert inte vara lika slut om kvällarna. Kan återuppta kontakter som jag så länge saknat (S: jag har inte glömt, jag SKA ringa - lovar!!!) och mycket annat. Kort sagt, mot nya äventyr!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar