onsdag 2 november 2011

Här går det undan må ni tro

Ojdå, jag som trodde att det var igår jag skrev något på bloggen upptäckte nu att det var ju inte riktigt så. Öhm, jag har lite glömt bort det tror jag. Fast i tankarna har jag gjort massa trevliga inlägg.

Jag har fortfarande väldiga problem med att få över denna blogg till ett annat konto alt. ändra e-postadressen på detta konto. Fungerar inte så värst bra. Och innan jag fixat det kan jag inte mobilblogga. För visst vill ni se mig in action??

Det som tagit upp alla mina tankar de senaste dagarna är alla förberedelser vi står inför i familjen just nu. Mycket att tänka på, kanske inte så många saker att fixa men man ska komma på dem. Desutom har jag lite tomt på idekontot vad gäller maträtter denna vecka. Och då blir det alltid konstigt i mitt huvud. Så några tips? Vad ska du äta i dag? Imorgon?  Give me din matlista så jag kan sno go'bitar ifrån den!!

Och jag lovar att jag ska bättra mig. Jag märker ju helt klart på statistiken om jag skriver intressanta inlägg, speciellt sånna där jag är väldigt öppen. Då jäklar är det många som läser. Det gillar jag!

Så vi hörs lite senare, okej?

1 kommentar:

  1. Denna vecka äter vi:

    Fiskgryta med vitlöksbröd
    Pasta med tonfisksås
    Kycklinggryta med svampsås
    Toast
    Pasta med köttfärssås
    Pannkakor
    Kassler med gräddsås

    SvaraRadera