onsdag 15 februari 2012

Seriöst? Come on!!

Alltså sånt här kan få mig att se lite åt det röda hållet. Fast bara lite typ rosa, för jag vet ju faktiskt skillnaden mellan mig och dessa personer. Eventuellt chockrosa eller mesrött.

Bild: Aftonbladet
För fem veckor sedan klämde hon ut en unge. Eller.. Klämde? Det vet jag ju faktiskt inte. Men hon hade iaf en bebismage för fem veckor sedan. Och så sitter jag här, som hade en bebismage för tre månader sedan och fortfarande ser ut som att jag skulle kunna vara i femte månaden.

FEM VECKOR!!

Okej, okej, jag vet ju som sagt skillnaden. Känndisarna har råd med både personliga tränare och kockar så de inte behöver tänka på något. Ja, de har till o med råd med seriösa barnvakter. Inte för att jag vet om det är så många som använder sig av nannys nuförtiden men råd har de.

Men jag tycker ändå att det är lite orättvisst. Inte för att jag vill ha en bättre figur än innan jag blev gravid första gången. Jisses! Jag är stolt över min kropp och min dubbla tigermage. Men jag skulle väldigt gärna vilja kunna komma i mina vanliga kläder. Skapligt.

Just nu är det bara ett par byxor som jag kan klämma i mig i, vanliga byxor alltså, och de har gått sönder. Typiskt. Sen är det mina mammabyxor, leggings o sånna byxor jag använder. Väldigt intressant fakta.

Mjo, lite orättvisst är det.

2 kommentarer:

  1. Du får komma till Cubus vi har världens bästa stretch jeans :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Ja, jag får göra det. Era leggings är inte fy skam de heller. :-D

    SvaraRadera