måndag 2 april 2012

Idag har jag blivit med dammsugare

För några dammsugningar sedan började jag märka en klar försämring på våran trogna ljudmackapär. (Ja, den låter så högt att Sebastian antingen rymmer till det andra våningsplanet eller tar på sig hörselskydden.) Och för någon dag sedan gav den upp totalt!

Jag började acceptera att den var precis stendöd i suget när jag efter några minuter fortfarande inte kunde få upp det där jäkligt envisa gruskornet.

Så idag begav sig hela familjen för att inhandla denna viktiga hushållsapparat - dammsugaren.
J
ag är sjukt nöjd över mitt inköp (bild med mig o min nya atteralj kommer sen. Jag blev fasen trött o ville gå o lägga mig istället för att fixa ett kort.) och längtar faktiskt lite till imorgon när jag får provköra min blåa fara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar