måndag 6 augusti 2012

Ingen ungdom längre..

Firade en kompis som fyllde 30 år i helgen. Det blev grillat och brännboll efter det. Och ojojoj vilken kondition en har nu. Inte. Man brukar ju prata om att man ska ha ett bra flås, jodå - flås fanns. Men det var nog inte av den bästa sorten. En rusch o sen var jag som död.

Och vilken träningsvärk jag hade dagen efter, och idag! Det är en pina att resa mig ur stolen o gå till skrivaren. Men hey! Jag ska inte klaga, jag gillar träningsvärk. Det är skönt när det känns att kroppen fått jobba. Och så var det ju så förbaskat roligt att spela brännboll igen. Länge sen sist. Bland komockor o mygg. ;-P

Vi lekte även andra lekar med ballonger. Det var verkligen inget sånt gäng som var svårflörtade för att leka - alla var med i stort sett. Det gillar jag!
Desutom släpptes in utböling som jag själv in direkt. Inte helt vanligt tycker jag, iallafall inte där jag, hrmm, brukar fest. Alla de TVÅ gånger sedan Sebastian kom. Haha!

Dum som jag var tog jag ju inga bilder. Får se om jag kan sno någon bild senare.

Så  G R A T T I S  igen Lisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar