måndag 21 januari 2013

En riktigt fullspäckad vecka

Det blir inte många lugna stunder den här veckan det kan jag lova.
  • Bli uppkopplad en tredje gång för inspelning av hjärtrytm.
  • Åka till Linköping för att göra en röntgen.
  • Lämna in bilen på verkstad, vilket också påminner mig om att jag verkligen måste boka tid för besiktning.
  • Den dära bättre hälften ska vara borta hela helgen och jaga.
  • Sebbe ska spendera helgen hos sin mormor och morfar.
  • Sebbe och jag ska gå på bio.
Ja, och så ska jag hinna jobba ikapp allt som jag måste ta ut ledigt om för alla kontroller. Med alla turer inräknat så har jag totalt varit i sjukhusmijlöer inte mindre än sju gånger i år. På bara tre veckor alltså.

Det ska bli väldigt skönt när den här veckan är över kan jag lova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar