fredag 15 februari 2013

It's adorable I say!

Letar efter ett par rena byxor eftersom hampus igår tyckte att kyckling och pommes serveras bäst ihop mammans byxor med ketchup på.

Hittar ett par HELA och RENA byxor i garderoben.

Tänker "Oj, de här känner jag inte igen. Det var nog länge sen jag använde dom."

Helt rätt. Det var länge sen. Nämligen innan kak- och matmonstrena (kakmonster = Sebastian matmonster = Hampus) hemma kom till världen. Eller åtminstone innan matmonstret.


Min höft är en aning bredare nu än innan barnen damp ner. Det är liksom inte något fett i vägen för att kunna stänga byxorna, nej då. Det väller över kanten och är inte i vägen på det sättet. (höhö)

En långtröja för att dölja gummibandet blir det idag med andra ord, fast å andra sidan så är jag ju grymt stolt över min degmage och bredare höft så jag kanske skulle ta och leta fram en kort tröja istället?


Visst är min "muffintop" bedårande!

4 kommentarer:

  1. Menar du mina fabulösa bristningar och hänget? Hihi!

    Det var en rejäl funderar innan jag tryckte på "publicera" men nu är jag glad att jag gjorde det! :-D

    SvaraRadera
  2. Få se om jag också vågar nån dag!

    SvaraRadera
  3. Testa!

    Jag tänker som så att vågar jag gå till badhuset eller stranden och "visa upp mig" så vågar jag här också. =)

    SvaraRadera