lördag 23 februari 2013

Lugn, lugn...

... jag har bara varit förkyld a.k.a halvdöd. Och så har jag vabbat också. Barn som mår kasst på natten är piggtottar på dagen fungerar ett tag men till slut tar föräldrarnas sömnbrist ut sin rätt.

Men efter två nätter som varit skapliga känner jag mig mänsklig igen!

Så pass att jag faktiskt funderar på att göra ett klädesinhandlingsrejs, allas garderober här hemma börjar eka tomt av olika anledningar.

Hampus och Sebastian växer så det knakar om dem. Den ena drar 86 i storlek nu och till den andra har jag fått börja köpa 110/116 för att det inte ska vara urvuxet på tre dagar.

Det är stora killar jag har nu!!

De vuxnas garderober berhöver också en uppfräschning, mycket av mitt är urvuxet åt andra hållet. För det jag hade innan gravidmagarna är uttöjt och resten är mammakläder. Några enstaka plagg är lagom, hela och inte urtvättade. Jominsann, ett inhandlingsrejs får det bli!

Frågan är bara om det blir idag eller imorgon och var....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar