måndag 6 maj 2013

Ursäkta min frånvaro...

... men jag har haft fullt upp att leva upp till mina ord denna helg.

Mobilen lades inne och hämtades bara vid ett tillfälle, när pojkarna bestämde att lördagsmiddagen skulle intas utomhus. Sånt måste ju dokumenteras! Eller hur!? Och att jag försökte fixa en lekdejt igår till Sebbe, som inte gick så bra visserligen, och därför kollade av mobilen lite då och då under dagen. Men den fick ändå vara inomhus medan vi var ute.

Så skönt det var! Nu var det ju bara två dagar, men det blev snabbt en skillnad i både mitt och barnen humör. Från att stå med gamnacke och glo något "viktigt" på mobilen bara en snabbis så KOLLADE jag verkligen på barnen. Och även om jag höll på med en hel del trädgårdsarbete så kunde vi leka lite under tiden.

Jag bara hoppas att det ska gå lika smidigt nästa helg, och att vädret är lika bra. För vet du vad? På torsdag öppnar ALV och första besöket är inplanerat redan till helgen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar