måndag 24 juni 2013

Som utlovat!

Färgkombon kommer från en klädeshängare från Mickis.
Egentligen skulle de tre stora lådorna behöva ett lager (minst!) till med färg, men eftersom vi behövde utrymmet, där lådorna stod för ommålning, till annat så tog jag chansen att sätta ihop byrån. Så jäkla nöjd!!

Nya knoppar ska också till, för jag kände inte för att måla de som finns. Men jag får se. Jag har fått många tips om i vilka butiker roliga knoppar kan gömma sig och även att massmörda lite leksaker och göra knoppar av dem. Allt låter lockande! Så ja, det är lite svårt att bestämma sig.

Hampus reagerade som så att han gick fram och klappade byrån när han fick syn på den. Om det är ett bra tecken eller mindre bra vet jag inte. Men jag vet att hade han inte gillat den alls, då hade det hörts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar