måndag 23 september 2013

Förstår du min besvikelse?


Hela våren och sommaren har jag sökt efter om Jeff Dunham har någon föreställning i sverige. Eller var som helst i skandinavien faktiskt. Men jag har inte fått någon träff. I förra veckan såg jag en annons om en tävling där man kunde vinna biljetter till hans föreställning (tror att det var i Stockholm) så jag sökte genast upp den på ticnet. Samma biljettåterförsäljare som jag hela tiden har sökt genom. Och där fanns dom! Biljetterna!

Till datumen den 24 och 26 september. Första försäljningsdatum var nån gång i april. WTF!? Varför har jag då inte fått någon träff på det under hela våren/sommaren? Nu är det ju för sent för mig att åka.

Så. Jäkla. Besviken. Och ledsen.

Jag kan väl bara hoppas att han kommer till sverige någon mer gång... Och att det då går att söka på honom och faktiskt få en träff.

Snyft...

4 kommentarer:

  1. Ungefär som när jag ville gå på Mando Diao och SAMMA DAG SOM SPELNINGEN HÖLLS insåg att de spelade här i Jönköping. Jippi...

    SvaraRadera