onsdag 30 oktober 2013

Jag känner mig lite ringrostig

Jag har ju inte bloggat på ett tag och det känns både bra och dåligt. Bra ur synpunkten att jag är mindre uppkopplad hemma. Och samtidigt dåligt eftersom jag gillar att skriva av mig.

Det har hänt mycket på hemmafronten den sista tiden, sånt där som gjort att jag fått lägga allt åt sidan för att få vardagen att fungera. Först vattenstrul, sen magsjuka och nu sist i raden så var vi strömlösa ett dygn. Jo, just det - telefonerna har pajat också. Men bredbandet fungerar och det är ju alltid något!

Hrmm, därför har det varit en sån lång frånvaro på mig här. Saknat mig? Jag har saknat er, små anonyma läsare, på något märkligt sätt som bara en bloggare kan relatera till. Men nu är jag tillbaka och ska komma i form igen snabbt som tusan har jag tänkt.

Så öhh.. Något speciellt du vill att vi pratar om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar