fredag 22 november 2013

Dagens bedrift, helt klart!

I onsdags var det innebandy, igår var det zumba (å jäklar vad jag zumbade! så pass att jag under en dans bara stod som en pelare och var i vägen HAHA!) så tro fan det att jag har träningsvärk idag. Älskar träningsvärk. Om jag får gnälla lite. Påpeka att jag känner mig som en gammal tant och sånt där.

Har väl aldrig varit typen som gillat sport, inte sport som jag kunnat vara med i där jag kommer ifrån. Men vi kan väl säga att för varje ryck jag gör med träning så växer känslan av att jag verkligen - VERKLIGEN - gillar att träna.

Jag är bara för lat för att få det att fungera en längre tid hemma. Måste ha någon som skriker åt mig vad jag ska göra, ungefär.

Ajfan, nu rörde jag mig...

Försökte mig på en inbakad fläta nu på morgonen och gissa min förvåning när jag med krampkänningar i båda armarna kunde sätta dit hårbandet kring en rätt så hyfsad fläta. Det måste vara dagens bedrift!!

Nu är det iväg till jobbet, lämna ungar på dagis (får se om Hampus vinkar av mig innan jag fått av honom bältet, som igår) och ikväll är det pizzakväll med fantastiskt trevliga och gulliga personer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar