fredag 8 november 2013

Skada by food, del *högt nummer i ordningen*

Alltså, en rolig grej med mig är att jag lyckas göra saker som inte riktigt.. är logiska? Har inget bättre ord på det. Jag är otroligt klantig helt enkelt, och det bjuder jag på!

Häromdagen skulle jag göra en snickerskaka (muta till svågern) och när det var dags för mig att smälta chokladen slog min klantighet till. För när jag bröt chokladen i mindre bitar klämde jag fingrarna - mellan rutorna i chokladkakan.

Javisst.

Mellanrummet i chokladkakan passade perfekt för att klämma, inte bara ett utan två fingrar. Vid två olika tillfällen.

Hitills kan jag med andra ord räkna upp en del matrelaterade skador, bland annat detta:
  • Chokladklämskada
  • Digetiveskärsår
  • Plus en massa andra smågrejer.

2 kommentarer:

  1. Smör. Jag skulle vilja se dig lyckas med att skada dig på smör. Rumstempererat smör dessutom. lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vänta du bara... Jag hade väl adlrig trott att digestivekex var så farliga som de är! Smör lyckas jag säkert med någon gång också.

      Tack tack för förtroendet. ;)

      Radera