tisdag 7 januari 2014

7. Kolla! Här är en bild på stället där jag oftast sitter när jag bloggar.

Alltså, det där är bara ett av ställe jag sitter på när jag bloggar. Ibland snor jag en av barnens stolar, de är lite högre och bekvämare att sitta på nämligen. Inte lika mycket träsmak i röven på fem minuter. Ibland måste jag stå och blogga eftersom alla stolar är putsväck och jag endast kan skriva något ord då och då eftersom två mini-me härjar med mig.

Därav förklaringen till att det kan bli ganska hoppigt i mina texter ibland. 

Fast det tror jag ju att ni redan har gissat er till. Och något säger mig att jag påpekat det där förut?

Hur som helst.

Sittande på en kökspall, vid en bar/bänk/extra-förvaringsplats-för-att-vårat-skräp i köket sitter jag och skriver ner mina geniala texter.

Jag är ett geni!!
Och varför flyttar jag inte på datorn undrar du? Jo, för att jag ännu inte fixat ett nytt batteri till eländet (kanske två år sedan det började strula?) så den fungerar endast med laddaren i kopplad. Och jag lär aldrig skaffa ett nytt batteri heller så det är lika bra att vänja sig vid träsmaken i röven. Vilket jag har. Nu har för övrigt mina ben somnat också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar