onsdag 8 januari 2014

8. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att hångla med en författare…

Men hallå!? Vad är det här med alla pistolhot? Jag har gevär, jag kan fan hota tillbaka! Så det så. Jag känner heller inte till någon författare så bra att jag skulle kunna hångla med hen.

Eller vänta nu, det kanske är så att jag ska pistolhota författaren under tiden? Det skulle definitivt underlätta saken, för att kliva fram till någon och bara tja, ska vi hångla? njaa, inte riktigt min grej. Även om jag faktiskt har gjort det. Mixat resultat. Senaste personen jag gjorde så mot har jag liksom inte blivit av med heller. Efterhängsen typ det där, gift med han är jag också...

Alternativen blir ju fler om jag får hota lite. Helt klart. Men nä, jag kommer inte på en enda författare just nu som jag vill dela spott med.

Får jag tänka lite på saken?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar