måndag 10 mars 2014

Nytt badrum - snart en verklighet

Den där jobbiga resan som jag berättade tidigare om, den som vi nu ser slutet på men inte riktigt är avklarad? Den börjar känns bättre dag för dag nu. Så pass bra att vi igår åkte och kollade in badrumsmöbler som jag hittade på nätet.

Blev förälskad i Vedums kollektion Louis, men den var alldeles för stor för vårt badrum. Synd. Men jag hittade något annat liknande istället! Dels från Noro och dels från Svedbergs.

Kommod och skåp från Noro, Sundborn


Badkar från Noro, Old England
  
Spegelskåp från Svedbergs, Svea

Handdukstork från Svedbergs, Prio

Och så golvet som jag är totalt förälskad i och som jag fick klämma och känna lite på igår!

Tarkett, Aquarelle designgolv

Känns härlig att kunna börja planera igen och helt utan en klump i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar